ارسال از تهران به تمام ایران / تحویل ساعتی پیک در تهران

شورت فانتزی و بدن نما آلستر محصولی با طراحی توری است. این شورت اسلیپ بوده و با توجه به طراحی هفتی که دارد، ظاهر خوبی به ناحیه بیکینی شما خواهد داد. جلوی شورت توری دو لایه بوده و به عنوان یک شورت تحریک کننده گزینه خوبی است.

از این شورت می‌توانید به راحتی برای سایزهای ۳۶ تا ۴۲ بدون اینکه احساس تنگ بودن شورت را داشته باشید یا شما را اذیت کند استفاده کنید. فری سایز بودن شورت در محدوده این اندازه آن را به محصول مناسبی برای خانم‌ها تبدیل کرده است. پوشش این شورت از ناحیه روی ران‌ها مقدار کمی را در بردارد که می‌توانید از آن برای پوشیدن زیر دامن‌های کوتاه و به صورت کلی پوشش‌هایی که دارای فاق کوتاهی هستند استفاده کنید.

از آنجایی که ناحیه تناسلی خانم‌ها دارای پوست حساسی بوده و رعایت نکات بهداشتی این ناحیه اهمیت بسیار بالایی دارد، درون فاق این شورت با همان توری نرمی که دارد به صورت دو لایه طراحی شده است. این این نوع طراحی در کنار مخفی کردن ناحیه تناسلی، از تعریق در ناحیه واژن جلوگیری کرده و شما را از ابتلا به حساسیت پوستی، عفونت واژن و بیماری‌های پوستی مصون خواهد داشت.

در ناحیه دور کمر این شورت بند هارنس کشی با دو ردیف استفاده شده که با زوایای خاصی از دو طرف به هم متصل بوده و در محوریت آن یک حلقه فلزی به رنگ طلایی قرار دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. پشت شورت نیز توری و بدن نماست که پوشش خاصی از ناحیه باسن را در برمی‌گیرد.

رنگ

مشکی

اندازه

,

مشخصات شورت

, , ,

جنس

نخ

برند

متفرقه

کشور مبدا برند

ایران

3 دیدگاه برای شورت فانتزی زنانه مدل آلستر

  1. دینا سلیمی (مالک تایید شده)

    خیلی شیک و زیبا و فانتزی هستش دقیقا مثل عکس خیلی عالیه حتما پیشنهاد میکنم

  2. آذر زمانیان (مالک تایید شده)

    خوبه واقعا من که خوشم اومد

  3. صدرا مرادیان (مالک تایید شده)

    تن خورش خیلی خوشگله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مشاهده شده‌ها